Tuesday, May 03, 2016

Kenangan Aku & Majalah Libur

Lama sangat aku tak update blog ni...dekat setahun gak kot since busy kerja nih...btw, aku just nk update tentang edisi akhir majalah libur yang telah menamatkan penerbitan mereka sejak julai tahun lalu di mana apa yang istimewa nya adalah terdapat tulisan aku dalam majalah tersebut...susah payah hantar karangan aku yang panjang lebar tu akhirnya disiarkan di dalam majalah libur walaupun untuk edisi terakhir. Apapun, di harap akan ada kemunculan majalah berbentuk pelancongan di negara ini dan terkini telah diterbitkan majalah backpackerz yang memfokuskan pelancongan secara backpackerz yang kini semakin popular di negara ini. So, lat sini akilusiarlan beberapa gambar dari majalah libur berkaitan artikel aku semasa di Berlin.

No comments: