Monday, October 01, 2012

H&M...available in KL now...


To all shopaholics dan fashionista mesti korang dah tau kan H&M dah buka kat KL since 22 september lepas....ayyo lambat plak aku update kat sini kan...kalau pada yang tak tahu lagi tu H&M ni dah buka kat Lot 10 Bukit Bintang...haa apa lagi mau ditunggu...mari shopping sampai pengsan kat H&M nie. Actually, H&M ni jenama pakaian no 2 paling popular kat dunia jah....lepas tu harga baju-baju kat sini memang reasonable dan memuaskan hati sangat-sangat...dulu kalau nak shopping H&M ni terpaksa la pergi Singapore tu pun kat Singapore baru buka tahun lepas, kalau tak merasa gak nak pakai baju jenama H&M nie....tapi since dah buka kat KL ni tak payah susah-susah lagi nak ke sana untuk shopping H&M nie...(jimat duit tambang aku nak ke singapore kan) . Apa yang membuatkan H&M ni popular sebab harga yang agak murah berbanding jenama lain yang setanding dengannya macam ZARA, topman or topshop, GAP atau Levi's....bayangkan aku boleh dapat baju plain yang sama macam kat GAP or ZARA pada harga rm19.90 je jah oooiii....(tapi kalau aku orang singapore aku lagi untung sebab orang singapore harga $7.90 je...nanges aku kalo macam nie ) ..So aku memang suggest korang kalau nak shopping sakan baju or seluar korang shopping kat H&M nie...memang menaraik dari segi design...satu lagi setiap tahun H&M ni akan collaborate dengan pereka-pereka dan jenama terkenal dunia untuk menghasilkan koleksi tertentu...antara jenama yang pernah collaborate dengan H&M ni macam Karl Lagerfeld, Versace, Madonna, Lanvin dan yang tebaru bersama Anna Dello Russo dan koleksi mereka ini dijual pada harga yang agak berpatutan dan boleh dibeli...yelah nak beli baju versace ko mahal nak mapus so yang mampu H&M designed for Versace...ha baru boleh berlagak kan...hahhhaa...so mari kita serbu H&M...psstt...3 oktober ni mari serbu Setia Alam Mall sebab branch kedua H&M kat Malaysia akan dibuka di sana...abis lagi duit aku lagi nampaknya....



No comments: