Monday, October 01, 2012

instagram....my new addiction

Lama tul aku tak update blog aku nie...biasalah raya kan so aku pun terlebih raya sibuk ngan open house bagai....anyway aku nak kongsi satu benda yang amat aku addict lately nie iaitu bermain "instagram" ....kalau sesapa yang ada smartphone tu mesti tau punyalah apa tu instagram nie. So sebab aku pun dah guna smartphone ni xdelah jakun sangat aku kan so aku pun install gak instagram ni. Kalau korang nak tau best ada instagram nie macam2 gambar boleh kita upload kat sini dan pelbagai gaya gambar boleh di 'edit' kat sini...so tak payah la korang guna adobe photoshop lagi kan....kan senang tue...aku sekarang nie asik upload macam2 gambar kat instagram nie sebab senang lepas edit je guna instagram ni dah boleh update kat facebook or twitter...senang kan? ramai selebriti kat dunia ni yang sekarang guna instagram ni untuk update gambar-gambar dierorang, so peminat2 selebriti ni leh la tau pe yang selebriti faveret dier orang ni dah buat...so kepada korang yang kat luar tu kalau belum install instagram kat smartphone korang tu install la sekarang...kalo tak pekejadahnya ada smartphone tapi tak smart pun nanti jadi semak plak...hehehe...jangan marah, aku gurau je tu....so anyway kat sini aku nak kongsi beberapa keping gambar yang aku dah edit guna instagram...so enjoy...




No comments: