Sunday, April 27, 2014

VCR cafe - kuala lumpur

Ok korang pernah tak dengar cafe VCR ni? Ni bukan vcr yang perakam video tu ok tapi sebuah cafe baru yang sesuai untuk lepak-lepak sambil minum coffee, maybe kalau yang jenis suka coffeehunting dah oernah dengar atau pernah lepak kat sini.Anyway, aku pun ada dengar tentang tempat ni and beberapa bulan lepas before aku g europe aku pun nak try tempat ni best ke tak so aku pun ajak sorang member aku ni yang agak suka coffee lepak kat sini. Kalau korang nak tahu VCR ni terletak kat belakang IPD kuala lumpur tak jauh dari bukit bintang so kalau yang pakar area kl maybe tak sukar nak mencari cafe ni. Apa yang unik cafe ni ialah maybe pada lokasi yang terletak pada deretan kedai lama yang diubahsuai dan suaipadan dalaman cafe ini yang bagi aku agak menarik dan sedikit urban + art + santai. Aku macam biasa kalau minum coffee mesti nak yang latte and coffee kat sini not bad dan memang sesuai jadi tempat lepak untuk golongan muda mudi dan lokasinya pun sangat ok so maybe korang boleh try lepak sambil minum coffee kat sini sambil cuci-cuci mata.

No comments: