Tuesday, December 11, 2012

Cuti oh Cuti...memang best

nak juga promosi diri sendiri

Pada penduduk negeri Selangor dan yang bekerja di Selangor hari ini memang best sebab cuti, (yahoo leh tido sampai tengah hari ) dan  ada yang ambil kesempatan dengan mengambil cuti tahunan pada semalam so boleh la bercuti panjang dari hujung minggu lepas kan. Tapi sebab cuti tahunan aku tinggal 2 hari je so baik aku duk diam-diam kat opis je tak payah la ambil cuti sebab 2 hati tu aku nak gunakan untuk cuti hujung tahun aku nanti sebab aku nak pergi holidays krismas ini nanti. Disebabkan hari ini aku malas nak plan ke mana-mana so better aku duk kat rumah sambil melingkau (bak kata orang melaka) atas sofa aku dari pagi sampai la ke petang, memang best beb tak payahlah nak fikir masalah atau pun tentang kerja. So, kerja aku hari ini adalah menonton rancangan tv yang ada kat astro tu dari pagi sampailah ke petang, apa guna ada astro kalau tak digunakan sepenuhnya kan, betul tak? mestilah betulkan jawapannya. Jadi kepada anda semua jika ada hari cuti manfaatkanlah sepenuhnya cuti itu kerana itu sahajalah waktu untuk kita rehat betul-betul, tapi pada yang ada keluarga tu inilah masanya untuk menghabiskan bersama keluarga tersayang dan bagi yang bujang trang tang tang ni duk jelah depan tv tu atau keluar menghabiskan duit yang ada. 

No comments: