Monday, December 31, 2012

Al-Kisahnya 4 Kali Masuk Universal Studio Singapore

Kalau dengar tajuk kat atas ni memang rasa macam menyampah gila kan sebab macam berlagak je tajuk entry aku kali ni...hehehehe...bukan apa saja nak berkongsi kisah aku yang dah masuk Universal Studio Singapore ni sampai 4 kali dan apa yang membuatkan aku syok sangat pergi sini, mana tau lepas dah baca entry korang berkobar-kobar plak nak gi sana kan.  Aku ingat lagi masa first time aku masuk ke Universal Studio ni memang macam jakun la aku masa tu, yelah aku sorang-sorang je masa tu mau tak jakun dibuatnya. Tapi dah lepas 4 kali masuk rasa jakun tu dah hilang lah cuma masih rasa best giler pergi sini dan kalau ikut rasa hati memang akan datang lagi, In sya' Allah kan....apa yang best sangat kat sini aku rasa ramai yang dah tau kan sebab rasanya ramai yang dah pernah masuk ke Universal Studio ni tak kira di mana sahaja lokasi, betul tak anak murid semua? Dalam taman tema ni ada bermacam-macam permainan dan pertunjukkan yang sangat menarik dan yang paling best mestilah "Transfomers Ride" yang mengujakan. Tapi yang paling best kalau kanak-kanak mesti sebab dapat bergambar dengan karakter dari pelbagai watak seperti Shrek & Fiona, Marilyn Monroe, Beetlejuice, Woody Woodpecker dan banyak lagi kan (aku yang dah tua bangka ni pun masih sibuk nak bergambar ngan karakter-karakter ni, yelah bukan dapat bergambar selalu pun kan) So, kalau ada yang belum pernah pergi sini aku memang nasihatkan pergilah sini walau sekali seumur hidup sebab memang best .





No comments: