Sunday, October 16, 2011

Hangout kat Melaka ngan member lama....

dah lama tul x jumpa member aku sorang ni...makin bertambah "comel" plak sekarang ni...hehee...Sabri...sabri makin tembam ko dah....malam semalam aku balik ke melaka tetiba teringat nak jmp mamat sorang ni sebab dah bertahun x jumpa...nsb bek dier pun ngah free...so kitaorang pun decide nak lepak kat bandar melaka...sampai je bandar kitaorg pusing2 dl kat area banda hilir pastu decide nak g memenuhkan perut masing2...tp sebab aku dah makan b4 tu ngan family so aku minum jelah...kitaorg makan kat area kota laksamana...nama kedai tu 'Pak Putra'...nama cam melayu tp kedai ni lbh kurang mamak la sbb jual tandori ngan naan...kitaorg pun bercerita la mcm2 sbb lama sgt x jumpa...yelah dulu2 salo kitaorg bertiga kalo ke mana2 mesti bertiga...tp mlm td sorang lg...si lan x join sbb dier kat kl...ni sorang lagi sama2 duk kl tp aku x penah jmp pun...huhuuu....anyway kenangan masa sekolah smpi masuk universiti mmg banyak dah kitaorg lalui...mcm2 tue...pas perut dah penuh kitaorg pun g rayau2 kat area jonker street lak...x penah aku g sini waktu malam...memang happening...ramai tourist area sini...byk jual souvenirs...lbh kurang cam uptown +pantai cenang...mcm kat bangkok pun ada....hehehee...anyway x beli barang pun just saja pusing2 situ...
pusing punya pusing last2 terserempak Hard Rock Cafe Melaka...wow kat melaka dah ada Hard Rock cafe tu beb...perghhh...tp lum buka lg la...br nak soft opening dlm ujung tahun nie...lokasi mmg sesuai kat tebing sungai melaka menghadap bangunan Stadhuys @ Merah....dekat smpi kul 1 pagi gak la kitaorg merayau...puas hati gak la...lama x jmp kan...so plan pasni kalo blk melaka kitaorg nak gather2 balik mcm dulu2...mmg best....

No comments: