Sunday, September 29, 2013

Standard Charterd KL international marathon

Minggu ni memang paling memenatkan bagi aku sebab 2 program yang aku join iaitu Walkathon with Blind People sempena cahaya kasih Maybank dan KL international marathon 2013..pergggghh memang mantap la aku minggu ni kan. Nak dijadikan cerita ini adalah first time aku join KL marathon (last year x dapat join sebab terlambat daftar) dan memang mengujakan akulah sebab lebih kurang 33000 peserta yang mendaftar untuk semua kategori dan buat pengetahuan korang semua pendaftaran kl marathon ni memang macam pisang goreng panas sebab bila pendaftaran dibuka je maka berduyun-duyunlah yang akan mendaftar sampai after beberapa hari pendaftaran dibuka dah penuh untuk semua kategori. Untuk tahun ni aku mendaftar untuk acara 10km dan hasilnya memuaskan sebab berjaya menamatkan larian dibawah masa yang ditentukan dan maka dapatlah aku finisher medal hokeyy tapi penatnya memanglah teramat giler sampai lenguh-lenguh kaki aku ni tapi demi semangat hilang lenguh aku. Tapi dalam penat-penat tu actually memang seronok masuk marathon ni sebab kita berlari ngan ramai prang dan feeling tu memang bestlah sebab kita secara automatik akan rasa nak bersaing bila nampak yang lain berlari, apapun next year memang sure akan join.lagi kl marathon ni cuma tak tahu samada masih akan kekal kategori yang sama atau try kategori yang mencabar sikit macam half marathon.

No comments: